Wakkerdam [N]Gamer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klacht Special 2

4 plaatsers

Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Klacht Special 2

Bericht van 626b za 29 okt 2011, 20:00

De klacht lijkt me duidelijk. De beslissende stem van mr. Sjaak-braak was te laat en hoorde dus niet mee te tellen. Dit gebeurde toch, wat een verandering in de lynch maakte. De co-host, Pokéman, zei zelf dat het maar om een minuutje ging. Maar een deadline is een deadline. Stemmen is t/m 21:00 en niet later. Er zijn al veel vaker gevallen geweest dat een stem die een minuut laat was gewoon niet mee telde zoals het hoord, en daar waren nooit problemen mee. De regels horen gewoon gevolgd te worden, geen uitzonderingen.
626b
626b
Weerwolf

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van Niels za 29 okt 2011, 20:06

In gevallen is het zo dat stemmen na de deadline meetellen mits ze niet veel te laat zijn en de uitslag niet beïnvloeden. Dat hangt wel af van de host. Is maar een detail overigens.

In dit geval maakte de stem uit, dat moge duidelijk zijn. Ik weet niet echt hoe de hosts een gelijkspel regelen deze game, maar als er geen manier is, kan ik ook begrijpen dat die stem meetelt. Immers zou dat nog steeds eerlijker zijn dan het random te bepalen?

Maar voor verdere conclusies langs mijn kant, hoor ik ook even naar de andere partij.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van 626b za 29 okt 2011, 20:14

En in dit geval besloot deze stem dus veel. Als het argument van Pokéman simpelweg "meh, ik zie het door de vingers" is vind ik dat geen goed argument. De regels zijn er niet voor niets. Anders hadden we net zo goed kunnen zeggen dat de stem van svenienator ook mee telt ondanks dat hij niet dikgedrukt was. Meh, dat zien we gewoon door de vingers.
626b
626b
Weerwolf

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van Dion za 29 okt 2011, 21:00

Ik kan wel begrijpen dat je boos bent omdat je dood gegaan bent om een stem die, technisch gezien, niet mee zou moeten tellen. Nou, Sjaak stemde een minuutje te laat, terwijl hij wel al zei dat het bij hem 21:00 was. Dan is dat minuutje net voorbij gegaan terwijl hij de post plaatste, of hij had last van de ninja's wat Niels ook al zei. Dan ga ik niet de lul uithangen en zeggen dat zijn stem niet meetelt. Het is dat het direct om jou gaat, anders zou het je ook niets boeien. Je moet er ook rekening meehouden dat er geen burgemeester is. Een gelijk spel is dan ook iets dat je wilt voorkomen, anders moet je steeds random bepalen, wat ook niet bepaald eerlijk is.
Dat ik in het topic er niet op in ging mag duidelijk zijn. We hoeven daar geen klachten dat dit en dat niet goed is, daarvoor zijn de topics hier, we willen de gametopics gewoon clean houden. En de stem van svenienator? Niet gezien. Alsof ik elk postje nakijk of er wellicht een stem in zit, waar denk je dat het dikdrukken voor bedacht is?
In ieder geval, de host is de baas, wil hij een stem van 1 minuutje mee laten tellen? Laat hem dan. Wil hij dat niet? Ook goed. Is niet echt iets om zo'n ophef om te maken.
avatar
Dion
Alpha Wolf

Aantal berichten : 387
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van 626b za 29 okt 2011, 21:31

Het feit dat dit spel een burgemeester mist vind ik dan ook wat vreemd. Hoe wil je dan een gelijkspel oplossen? Verder zeg je: " Het is dat het direct om jou gaat, anders zou het je ook niets boeien." Dat is niet zo, als ik het niet was had het me alsnog geboeid. Als de regel stemmen is tot 21 uur en zo'n te late stem beslissend is hoort ie gewoon niet mee te tellen. Zoals ik al zei, ik heb zo vaak gezien dat een stem 1 minuut te laat was, en dan telt ie gewoon niet.

Ik blijf bij regels zijn regels, en dat het zo is gegaan vind ik niet netjes.
626b
626b
Weerwolf

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 29-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van Dion za 29 okt 2011, 22:34

626b schreef:Het feit dat dit spel een burgemeester mist vind ik dan ook wat vreemd. Hoe wil je dan een gelijkspel oplossen? Verder zeg je: " Het is dat het direct om jou gaat, anders zou het je ook niets boeien." Dat is niet zo, als ik het niet was had het me alsnog geboeid. Als de regel stemmen is tot 21 uur en zo'n te late stem beslissend is hoort ie gewoon niet mee te tellen. Zoals ik al zei, ik heb zo vaak gezien dat een stem 1 minuut te laat was, en dan telt ie gewoon niet.

Ik blijf bij regels zijn regels, en dat het zo is gegaan vind ik niet netjes.
Dat er geen burgemeester stemming is kwam ik gisteren ook pas achter, dat heeft VB zo bepaald, kon ik niet meer op in gaan. Verder zullen we hier meer op letten dan. Een klacht is een klacht dus daar houden we dan rekening mee. Ik wou niet lullig doen om 1 minuut, maar dan doe ik dat voortaan maar wel.
avatar
Dion
Alpha Wolf

Aantal berichten : 387
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 30

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van Niels zo 30 okt 2011, 10:52

Blijft wel een feit dat het eerlijker is dan random. Al zou het duidelijker gemeld kunnen worden.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van Veristical Blaze ma 31 okt 2011, 07:11

Duidelijker gemeld dat er geen burgemeester stemming is?

Ik heb het godkanonnen drie keer gezegd man, Groot klein in het rood alles. Ik had in de eerste post al aangegeven dat mensen goed door moesten lezen en dat er geen BM stemming zou zijn.

Als er een special is en er wordt gezegd dat er veel veranderd is, moet je toch als host wel kunnen verwachten dat iedereen de eerste post door leest. Wink
Veristical Blaze
Veristical Blaze

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 18-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Gouda

Terug naar boven Ga naar beneden

Klacht Special 2 Empty Re: Klacht Special 2

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum