Wakkerdam [N]Gamer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer mag iemand hosten?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Mitch vr 06 mei 2011, 12:20

Titel says all.
Mitch
Mitch

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Jobro vr 06 mei 2011, 12:23

Jobro schreef:
GamerX schreef:
Dion schreef:Ben er ook nog op tegen dat zij met haar vriendin gaat hosten.

Ben ik ook fel op tegen. Ik vind dat de commissie het niet moet toestaan dat er iemand co-host die hier nog nooit WvW heeft gespeeld.

Maak een soort regel aan; iets dat je minimaal zoveel games ....

Wait... oeeeh idee.

Oooooh ik krijg me toch een geniale ingeving. Kijk maar wat jullie ervan vinden.

Om te hosten moet je minimaal x games hebben meegedaan hebben OF er moet blijken dat je ervaring hebt met WvW (offline games, (sorry Mitch Razz) hosten bij offline games, of hosten op andere fora).
Om een game te HOSTEN moet je minimaal 1 keer co-host zijn geweest. Zo kan diegene ervaring opdoen met hosten en af en toe een dag hosten. Zo kan je ook kijken of je de tijdrovende taak wel kan aannemen. Of: er moet blijken dat deze ervaring heeft met hosten.

Zoiets, een soort mentor idee. Dan krijg je ook wat minder fouten in het hosten of mensen die vroegtijdig afhaken. Wat denken jullie?
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Mitch vr 06 mei 2011, 13:17

Sowieso kunnen wij niet controleren of iemand ervaring heeft met offline games, dus dat valt af. Co-hosten ben ik ook op tegen want er zijn twee dingen:
1. Ik vind het hele idee gewoon niks, maar dat is ook mijn persoonlijke mening. Host alleen als je er voldoende tijd voor hebt.
2. Dan moet je een gewone host vinden. Ik, en vele anderen ook, hebben geen behoefte aan een co-host.
Mitch
Mitch

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Niels vr 06 mei 2011, 13:25

Wat meer helpt, is een topic met tips om te hosten. Ik ga met een guide beginnen die hopelijk helpt. Co-hosting misschien. De gewone host moet de baas zijn, en de co-host moet over weten te nemen. Hij moet genoeg leren zeker. Dat kan enkel door bijvoorbeeld de laatste dag door de co-host te laten doen.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Jobro za 07 mei 2011, 18:19

Niels schreef:Wat meer helpt, is een topic met tips om te hosten. Ik ga met een guide beginnen die hopelijk helpt. Co-hosting misschien. De gewone host moet de baas zijn, en de co-host moet over weten te nemen. Hij moet genoeg leren zeker. Dat kan enkel door bijvoorbeeld de laatste dag door de co-host te laten doen.

Dat word een dubbeltopic, ik heb ook al ene soort host-checklist gemaakt, dus zullen we gewoon daar alles inzetten? Jij kan m'n posts denk ik wel editten dus zet het er dan bij, dan hebben we een "verzamling"

@Mitch; Oké, dat is jouw mening. De reden dat ik nu co-host is niet omdat ik geen tijd heb maar vanwege de "spontaniteit" van de verhaaltjes. En het geeft ook wat meer rust als je omstebeurt doet. Dat is niet lui, deze game kost mij per dag minimaal 2 uur. Vraag me niet waarom.
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Niels za 07 mei 2011, 18:45

Ja, ik zag het al staan. Moest effe denken hoe ik dat nog ging doen. Eerst maar eens maken als ik tijd heb Smile
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Dion zo 08 mei 2011, 19:55

Of je co-host wilt moet je zelf weten. En de commissie is er wel in staat om te beslissen of iemand kan hosten. Al zijn een paar kleine regelstjes wel handig.
avatar
Dion
Alpha Wolf

Aantal berichten : 387
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Biefstuk ma 16 mei 2011, 12:30

Misschien het verkeerde topic, maar ik heb wel interesse om een keer te (co-)hosten. Verlicht mij, wat moet ik hiervoor doen?
avatar
Biefstuk

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Dion ma 16 mei 2011, 16:13

Biefstuk schreef:Misschien het verkeerde topic, maar ik heb wel interesse om een keer te (co-)hosten. Verlicht mij, wat moet ik hiervoor doen?
Vragen aan een van de Commissieleden. Maar ik heb het al gezien. Dus dan hoef je het niet nog eens te vragen. Wink
avatar
Dion
Alpha Wolf

Aantal berichten : 387
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer mag iemand hosten? Empty Re: Wanneer mag iemand hosten?

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum