Rollen die we nog missen
+2
Niels
Gewoon Gerben
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Rollen die we nog missen
Denk je van he die rol zit er nog niet plaats het hier.
Zoals ik tegen Niels al eerder zei op msn dat we de undercover burger/weerwolf miste.
Zoals ik tegen Niels al eerder zei op msn dat we de undercover burger/weerwolf miste.
Gewoon Gerben- Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 11-04-11
Re: Rollen die we nog missen
Heb je ook gezegd dat ik dat nog doe. Ik ga de nieuwe games nog even doorkijken en rollen die we missen toevoegen. Eigen ideeën mogen natuurlijk ook!
Rollen die we nog missen
Ik bedacht zelf de slordige weerwolf, een wolf zoals alle andere, alleen staat er iedere dag een (heel) subtiele hint in het verhaal.
GamerX- Aantal berichten : 25
GamerX schreef:Ik bedacht zelf de slordige weerwolf, een wolf zoals alle andere, alleen staat er iedere dag een (heel) subtiele hint in het verhaal.
Kun je een voorbeeld geven?
Rollen die we nog missen
Ja hoor. Son Goku/Bernd is hier weerwolf.
Wakkerdam. Of je er nou woont of niet, iedereen kan wel bedenken dat het daar niet fijn is. Loop je even op straat, dan heb je zo de kans om opgegeten te worden. Fijn is dat zeker niet. Sommigen hebben nog speciale krachten, bijvoorbeeld om iemand te kunnen doden of levend te maken. Gelukkig voor hen hebben zij deze kracht, dat maakt ze een stuk weerbaarder.
Wolf SG. Het kan ook anders, hangt van de creativiteit van de host af.
Wakkerdam. Of je er nou woont of niet, iedereen kan wel bedenken dat het daar niet fijn is. Loop je even op straat, dan heb je zo de kans om opgegeten te worden. Fijn is dat zeker niet. Sommigen hebben nog speciale krachten, bijvoorbeeld om iemand te kunnen doden of levend te maken. Gelukkig voor hen hebben zij deze kracht, dat maakt ze een stuk weerbaarder.
GamerX- Aantal berichten : 25
GamerX schreef:Ja hoor. Son Goku/Bernd is hier weerwolf.
Hmm, ik snap je punt. Persoonlijk ben ik geen fan van stille hints, maar we zullen alles wel eens bekijken.
tevens kan dit misschien beter in tips over het spel. Voor het forum gaat het over degenen die we nog niet hebben. Nieuwe rollen kan daar wel , zal effe topic maken en verplaatsen.
EDIT: Gemaakt, plaats daar maar , deze is dus enkel voor rollen die er nog niet zijn.
Niels schreef:GamerX schreef:Ja hoor. Son Goku/Bernd is hier weerwolf.
Hmm, ik snap je punt. Persoonlijk ben ik geen fan van stille hints, maar we zullen alles wel eens bekijken.
tevens kan dit misschien beter in tips over het spel. Voor het forum gaat het over degenen die we nog niet hebben. Nieuwe rollen kan daar wel , zal effe topic maken en verplaatsen.
EDIT: Gemaakt, plaats daar maar , deze is dus enkel voor rollen die er nog niet zijn.
neen, dat is rolverlinking en je kan er ook wat anders van maken. Maak je van wolf burger en alle "slimme" mensen die daar dan intrappen begaan een grote fout door deze niet te killen.
Stille hint vind ik eigenlijk alleen toegestaan wanneer je wat zegt wat je rol verraad, maar niemand het merkt.
Jobro- Aantal berichten : 74
MMM, ik heb een nieuwe rol gepost bij de tips voor het spel-subforum.
Moet ik het anders hier posten?
1313e- Aantal berichten : 7
1313e schreef:MMM, ik heb een nieuwe rol gepost bij de tips voor het spel-subforum.
Eigenlijk in het topic: "Nieuwe rollen" in het "Tips voor spel" deel.
Ik zou weer de verliefde weerwolf en burger. Verraad onder de weerwolven is altijd spannend. Alleen moest hij niet in combinatie met de conversiewolf. Van die speciale wolven vind ik sowieso wat irritant.
Keeswolf- Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 22-04-11
Het "Rollen"-topic is bijgewerkt. Normaal gezien staan alle rollen er nu in.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: