Wakkerdam [N]Gamer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Algemene Forum tips

2 plaatsers

Ga naar beneden

Algemene Forum tips Empty Algemene Forum tips

Bericht van Jobro wo 13 apr 2011, 16:18

Plaats hier algemene tips voor het forum.

Tip 1; ik vind het vreselijk irritant als je een topic aanklikt (in dit geval het café) dat je dan naar de eerste en niet de laatste pagina gaat. Je kan wel op de laatste pagina klikken maar dat is te omslachtig. De meesten willen toch naar de laatste pagina in plaats van de eerste! Dus; zorg ervoor dat als je op een topic klikt dat je dan naar de laatste pagina gaat (en het liefst dan ook het laatste bericht!)

Succes! Very Happy
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemene Forum tips Empty Re: Algemene Forum tips

Bericht van Niels wo 13 apr 2011, 16:32

Jobro schreef:Plaats hier algemene tips voor het forum.

Tip 1; ik vind het vreselijk irritant als je een topic aanklikt (in dit geval het café) dat je dan naar de eerste en niet de laatste pagina gaat. Je kan wel op de laatste pagina klikken maar dat is te omslachtig. De meesten willen toch naar de laatste pagina in plaats van de eerste! Dus; zorg ervoor dat als je op een topic klikt dat je dan naar de laatste pagina gaat (en het liefst dan ook het laatste bericht!)

Succes! Very Happy

Wat ook kan is het volgende: https://2img.net/h/oi55.tinypic.com/2n1e0ds.jpg

Als je het knopje bij de rode pijl indrukt, ga je naar de laatste post in het topic. Links staat ook een knopje voor de eerste ongelezen knop normaal gezien Smile, lijkt me net zo handig.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemene Forum tips Empty Re: Algemene Forum tips

Bericht van Jobro di 19 apr 2011, 12:12

Niels schreef:
Jobro schreef:Plaats hier algemene tips voor het forum.

Tip 1; ik vind het vreselijk irritant als je een topic aanklikt (in dit geval het café) dat je dan naar de eerste en niet de laatste pagina gaat. Je kan wel op de laatste pagina klikken maar dat is te omslachtig. De meesten willen toch naar de laatste pagina in plaats van de eerste! Dus; zorg ervoor dat als je op een topic klikt dat je dan naar de laatste pagina gaat (en het liefst dan ook het laatste bericht!)

Succes! Very Happy

Wat ook kan is het volgende: https://2img.net/h/oi55.tinypic.com/2n1e0ds.jpg

Als je het knopje bij de rode pijl indrukt, ga je naar de laatste post in het topic. Links staat ook een knopje voor de eerste ongelezen knop normaal gezien Smile, lijkt me net zo handig.

Oh, danke schön.
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Algemene Forum tips Empty Re: Algemene Forum tips

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum