Wakkerdam [N]Gamer
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klachten over de Commissie

+2
Niels
Jobro
6 plaatsers

Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Klachten over de Commissie

Bericht van Jobro zo 24 apr 2011, 06:25

De meesten hebben vast al wel gezien dat ik op Ngamer nogal een uitbarsting had, maar mijn punten blijven zo. Ik heb gezegd dat ik er niet meer over ga zaniken en dat doe ik ook niet. Als er nog andere klachten over de Commissie zijn kunnen ze hier gesteld worden. Zo zou ik graag zien dat de commissie wat op de achtergrond treedt.

Commissie zelf; trek het topic niet persoonlijk aan het is gewoon om de spelervaring van iedereen beter te maken. Ik weet wel zeker dat niet iedereen het met mij eens is en dat hoeft ook niet, maar voor mij zou dit punt een betere spelervaring geven.

Hou het wel netjes hier.
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Niels zo 24 apr 2011, 09:31

Mjah, heb er al antwoord opgegeven in het topic in principe. De commissie kan niet over zich heen laten lopen als er een discussie over ze is. Dat moet je begrijpen. Tevens werden we te hoog ingeschat, maar in Future Virus heb ik tijdens het spel niets over commissie gehoord, het begon erna pas. We willen het gewoon snel laten gaan eigenlijk.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Jobro zo 24 apr 2011, 10:16

Niels schreef:Mjah, heb er al antwoord opgegeven in het topic in principe. De commissie kan niet over zich heen laten lopen als er een discussie over ze is. Dat moet je begrijpen. Tevens werden we te hoog ingeschat, maar in Future Virus heb ik tijdens het spel niets over commissie gehoord, het begon erna pas. We willen het gewoon snel laten gaan eigenlijk.

Future virus was goed hoor, zo zou ik het willen zien.
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Mitch zo 24 apr 2011, 13:55

En hoe maken we de spelervaring beter? Door zo rap mogelijk potjes te laten verlopen. En als wij dan bazig overkomen, dan moet dat maar.
Mitch
Mitch

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Veristical Blaze zo 24 apr 2011, 16:15

Ik ben het in principe eens over dat potjes soepel moeten verlopen dat je zonder een leidend orgaan dat een stuk lastiger is. In tijden dat de WvWC er nog niet was had de host vaak ook een stuk minder autoriteit. Neem de game die ik toen destijds hostte bijvoorbeeld, EDX heeft het verneukt als de malle, met de commissie van tegenwoordig kunnen mensen niet blijvend kloten e.d. Ik vind overigens wel dat de host zoveel mogelijk vrijheid moet krijgen, iedere host wil voor een leuke game zorgen en sommigen willen dan ook de ruimte hebben voor originaliteit. Men moet gewoon respect hebben voor elkaar, wij voor de spelers en de host en de spelers weer voor ons en de hosts.
Veristical Blaze
Veristical Blaze

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 18-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Jobro zo 24 apr 2011, 17:44

Veristical Blaze schreef:Ik ben het in principe eens over dat potjes soepel moeten verlopen dat je zonder een leidend orgaan dat een stuk lastiger is. In tijden dat de WvWC er nog niet was had de host vaak ook een stuk minder autoriteit. Neem de game die ik toen destijds hostte bijvoorbeeld, EDX heeft het verneukt als de malle, met de commissie van tegenwoordig kunnen mensen niet blijvend kloten e.d. Ik vind overigens wel dat de host zoveel mogelijk vrijheid moet krijgen, iedere host wil voor een leuke game zorgen en sommigen willen dan ook de ruimte hebben voor originaliteit. Men moet gewoon respect hebben voor elkaar, wij voor de spelers en de host en de spelers weer voor ons en de hosts.

VB, ik ben het helemaal met je eens. En de commissie doet het nu ook echt perfect. Alleen vond ik dat de commissie in de game voor Future Virus veels te veel op de voorgrond zat. Bij Future Virus was dat stukken beter, dus houden zo. Verder doen jullie het perfect en ik vind dat jullie het spel goed leiden.
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Niels zo 24 apr 2011, 17:49

Vergeet niet dat commissielid Future Virus hostte. Mogelijk daar iets mee te maken. In sommige games zijn we duidelijker nodig dan in andere. Ons werk komt wel op hetzelfde neer.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Mitch zo 24 apr 2011, 18:23

Jobro schreef:
Veristical Blaze schreef:Ik ben het in principe eens over dat potjes soepel moeten verlopen dat je zonder een leidend orgaan dat een stuk lastiger is. In tijden dat de WvWC er nog niet was had de host vaak ook een stuk minder autoriteit. Neem de game die ik toen destijds hostte bijvoorbeeld, EDX heeft het verneukt als de malle, met de commissie van tegenwoordig kunnen mensen niet blijvend kloten e.d. Ik vind overigens wel dat de host zoveel mogelijk vrijheid moet krijgen, iedere host wil voor een leuke game zorgen en sommigen willen dan ook de ruimte hebben voor originaliteit. Men moet gewoon respect hebben voor elkaar, wij voor de spelers en de host en de spelers weer voor ons en de hosts.

VB, ik ben het helemaal met je eens. En de commissie doet het nu ook echt perfect. Alleen vond ik dat de commissie in de game voor Future Virus veels te veel op de voorgrond zat. Bij Future Virus was dat stukken beter, dus houden zo. Verder doen jullie het perfect en ik vind dat jullie het spel goed leiden.
Dat was de game van GamerX/Witvosje? Dat verliep zo traag, dat we nu nog bezig hadden kunnen zijn. Tevens waren ook mensen die geen lid waren het zat.
Mitch
Mitch

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van GamerX ma 25 apr 2011, 18:14

Mitch schreef:
Jobro schreef:
Veristical Blaze schreef:Ik ben het in principe eens over dat potjes soepel moeten verlopen dat je zonder een leidend orgaan dat een stuk lastiger is. In tijden dat de WvWC er nog niet was had de host vaak ook een stuk minder autoriteit. Neem de game die ik toen destijds hostte bijvoorbeeld, EDX heeft het verneukt als de malle, met de commissie van tegenwoordig kunnen mensen niet blijvend kloten e.d. Ik vind overigens wel dat de host zoveel mogelijk vrijheid moet krijgen, iedere host wil voor een leuke game zorgen en sommigen willen dan ook de ruimte hebben voor originaliteit. Men moet gewoon respect hebben voor elkaar, wij voor de spelers en de host en de spelers weer voor ons en de hosts.

VB, ik ben het helemaal met je eens. En de commissie doet het nu ook echt perfect. Alleen vond ik dat de commissie in de game voor Future Virus veels te veel op de voorgrond zat. Bij Future Virus was dat stukken beter, dus houden zo. Verder doen jullie het perfect en ik vind dat jullie het spel goed leiden.
Dat was de game van GamerX/Witvosje? Dat verliep zo traag, dat we nu nog bezig hadden kunnen zijn. Tevens waren ook mensen die geen lid waren het zat.

Leuk hoor, dat er zo over gepraat wordt. Maar het is wel gewoon de waarheid.
avatar
GamerX

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Veristical Blaze ma 25 apr 2011, 18:18

Wat bedoel je hiermee GamerX? Al geef je duidelijk aan wat je probleem is dan kunnen we er misschien wat aan doen hé! Wink Mij is het nu namelijk niet echt duidelijk wat je bedoeld. En het is duidelijk dat je niet tevreden bent Wink
Veristical Blaze
Veristical Blaze

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 18-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van GamerX ma 25 apr 2011, 18:41

Veristical Blaze schreef:Wat bedoel je hiermee GamerX? Al geef je duidelijk aan wat je probleem is dan kunnen we er misschien wat aan doen hé! Wink Mij is het nu namelijk niet echt duidelijk wat je bedoeld. En het is duidelijk dat je niet tevreden bent Wink

Nee joh, ik zei alleen maar dat ik het niet heel erg leuk vond dat mensen er zo over gaan praten. Maar het is wel gewoon waar vrees ik. Wink
avatar
GamerX

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Jobro di 26 apr 2011, 06:19

GamerX schreef:
Veristical Blaze schreef:Wat bedoel je hiermee GamerX? Al geef je duidelijk aan wat je probleem is dan kunnen we er misschien wat aan doen hé! Wink Mij is het nu namelijk niet echt duidelijk wat je bedoeld. En het is duidelijk dat je niet tevreden bent Wink

Nee joh, ik zei alleen maar dat ik het niet heel erg leuk vond dat mensen er zo over gaan praten. Maar het is wel gewoon waar vrees ik. Wink

GamerX ik ben het helemaal met je eens en achter iemands rug om praten op een forum is niet erg handig omdat alles terug gevonden kan worden. Luister; of je nou goed of wat minder host, je blijft de host dus je maakt tijd vrij om toch wel een redelijk zware taak op je te nemen. Persoonlijk heb ik daar alle respect voor omdat ik weet dat heb best veel tijd vreet en dat het ook best moeilijk is. Dus trek het je niet aan want als je host ben je sowieso al goed bezig. En het was volgensmij ook je eerste keer, dus dat het wat minder gaat is niet jouw eigen schuld Very Happy
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Niels di 26 apr 2011, 14:45

Sowieso kan ik je zeggen dat we je spel dan misschien minder vonden, je hebt zeker niet slecht gehost Smile.
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Veristical Blaze di 26 apr 2011, 15:43

En als het niet helemaal goed gaat als host, zou ik zeggen dat er misschien ook een mogelijkheid zou zijn om de commissie om hulp te vragen. Weet niet of de actieve commissie het hier met me eens is aangezien het een zaak is van hun kant Wink Maar dat lijkt me wel een handig iets voor in de toekomst.
Veristical Blaze
Veristical Blaze

Aantal berichten : 128
Registratiedatum : 18-04-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Gouda

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Niels di 26 apr 2011, 16:18

Het staat volgens mij in de regels vermeld dat de Commissie het gerust een dagje kan overnemen. Wel juiste commissielid kiezen echter. Voor de rest is het goed om vooral veel op te letten hoe ze hosten. Ik ben zelf van plan een host guide te maken en die hier te plaatsen Smile
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Dion di 26 apr 2011, 20:57

Het spel van gamerX en witvosje had gewoon een paar slordigheidsfoutjes. Een andere co-host zou dan fijn geweest zijn. Ben er ook nog op tegen dat zij met haar vriendin gaat hosten.
Maar we moeten niet het nut van dit topic vergeten. Het gaat om klachten over de commissie, niet over klachten van games/hosts.
avatar
Dion
Alpha Wolf

Aantal berichten : 387
Registratiedatum : 12-04-11
Leeftijd : 31

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van GamerX za 30 apr 2011, 17:57

Dion schreef:Ben er ook nog op tegen dat zij met haar vriendin gaat hosten.

Ben ik ook fel op tegen. Ik vind dat de commissie het niet moet toestaan dat er iemand co-host die hier nog nooit WvW heeft gespeeld.
avatar
GamerX

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Mitch za 30 apr 2011, 21:47

Goh, dat idee hadden wij nou ook. Sterker nog: Iemand die co-host zonder account.
Mitch
Mitch

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van GamerX zo 01 mei 2011, 15:05

Mitch schreef:Goh, dat idee hadden wij nou ook. Sterker nog: Iemand die co-host zonder account.

Dan kun je registreren. Maar mooi dat de WvWC er ook zo over denkt.
avatar
GamerX

Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Jobro do 05 mei 2011, 20:47

GamerX schreef:
Dion schreef:Ben er ook nog op tegen dat zij met haar vriendin gaat hosten.

Ben ik ook fel op tegen. Ik vind dat de commissie het niet moet toestaan dat er iemand co-host die hier nog nooit WvW heeft gespeeld.

Maak een soort regel aan; iets dat je minimaal zoveel games ....

Wait... oeeeh idee.

Oooooh ik krijg me toch een geniale ingeving. Kijk maar wat jullie ervan vinden.

Om te hosten moet je minimaal x games hebben meegedaan hebben OF er moet blijken dat je ervaring hebt met WvW (offline games, (sorry Mitch Razz) hosten bij offline games, of hosten op andere fora).
Om een game te HOSTEN moet je minimaal 1 keer co-host zijn geweest. Zo kan diegene ervaring opdoen met hosten en af en toe een dag hosten. Zo kan je ook kijken of je de tijdrovende taak wel kan aannemen. Of: er moet blijken dat deze ervaring heeft met hosten.

Zoiets, een soort mentor idee. Dan krijg je ook wat minder fouten in het hosten of mensen die vroegtijdig afhaken. Wat denken jullie?
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Niels vr 06 mei 2011, 08:32

Zelf zaten we ook zoiets te denken. We denken er iig over na Smile
Niels
Niels
Alpha Wolf

Aantal berichten : 937
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Niet daar

https://wakkerdamngamer.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Mitch vr 06 mei 2011, 12:22

Sowieso gaan we nu erg offtopic, dus heb ik even een nieuw topic aangemaakt.
https://wakkerdamngamer.actieforum.com/t77-wanneer-mag-iemand-hosten#473
Mitch
Mitch

Aantal berichten : 761
Registratiedatum : 23-02-11
Leeftijd : 30
Woonplaats : Zoetermeer

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Jobro vr 06 mei 2011, 12:22

Mitch schreef:Sowieso gaan we nu erg offtopic, dus heb ik even een nieuw topic aangemaakt.
https://wakkerdamngamer.actieforum.com/t77-wanneer-mag-iemand-hosten#473

Mm dacht al dat iemand dat ging doen. Post dat van mij er wel eventjes in.
avatar
Jobro

Aantal berichten : 74
Registratiedatum : 11-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Klachten over de Commissie Empty Re: Klachten over de Commissie

Bericht van Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum